HTML

Játékmaffia

Ezen a blogon játékokat fogunk bemutatni kedves társaimmal együtt. Hol jobbakat, hol rosszabbakat, többféle platformról.

Friss topikok

Mafia2 (Xbox360)

maffiozo 2012.07.23. 14:51

Ezúttal a Mafia 2-t fogom kicsit boncolgatni. Ezúttal egy 2010-es, véleményem szerint igen jól sikerült játékról beszélünk. Még most elmondanám, hogy az első résszel nem játszottam, ezért nem tudom összehasonlítani a két játékot. Akkor vágunk is bele.

Irányítás: A játék irányítása nagyjából olyan, mint az összes tps-nek. igazából többet nem is nagyon tudok erről beszélni. Az irányítás teljesen rendben van, egyedül a kocsikkal bénáztam kicsit, mert helyenként nagyon csúsznak. Amúgy van egy külön verekedés-irányítás is. Ilyenkor nem tudunk lőni, valamint egyes gombok funkciói is megváltoznak.

Grafika: A játék grafikája szerintem nagyon jól sikerült. Az arcok kidolgozása nekem nagyon tetszik, remekül tükrözik az érzelmeket. Empire City remekül néz ki, az 50-es éveket nagyon jól visszaadja a játék. A börtön (igen, börtön) és az évszakok is remekül néznek ki. Egyszóval: SZÉP!

Hang: A játék hangjai szerintem jók. A fegyverek, a szinkronhangok, a kocsik, a robbanások hangjai, mind-mind nagyon jól sikerültek. A szinkronhangok nekem különösen tetszenek. Remekül megtalálták a karakterekhez illő hangokat, akik nagyon jól is produkáltak.

Játékélmény: Én élveztem a Mafia 2-t, egyedül a vége rontotta el az élményt.

SPOILER!!!

Miért? Miért? Kérdem én, ugyan mi a büdös francért kellett egy ilyen jó játékot ÍGY lezárni?!? Ezt nem bírom felfogni. Vito és Joe beszállnak egy-egy külön kocsiba, mondván, hogy Leo-nak és Vito-nak egy kicsit beszélniük kell. Oké. Az átvezető közben láthatjuk, hogy az a kocsi, amelyikben Joe ül, elkanyarodik jobbra, míg a másik megy tovább egyenesen. Vito rá is kérdez, hogy mégis hova viszik Joe-t, mire Leo annyit felel, hogy "Sorry Vito. Joe wasn't part of our deal." Ez magyarul annyit tesz, hogy " Sajnálom Vito. Joe nem volt része a megállapodásunknak." Most ez mi??? A lehetőségek: 1. Joe meghal. 2. Joe nem hal meg, csak elviszik valahova. 3. Joe-nak meg kéne halnia, de megszökik. Na? Most akkor lehet találgatni. Nagyon remélem, hogy lesz harmadik rész is, és ott kapunk erre magyarázatot.

SPOILER VÉGE!!!

Akkor értékeljünk.

Osztályozás:

Irányítás:4

Grafika:5

Hang:5

Játékélmény:3

A játékélmény csak a befejezés miatt kapott hármat, ha az nem ilyen szar, akkor simán lehetett volna négy vagy öt is. Ez azonban még mindig 4.25. A Mafia 2-t bátran ajánlom mindenkinek, akit nem lomboz le annyira a béna befejezés, mint engem.

Címkék: kritika mafia2

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr214673063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása