HTML

Játékmaffia

Ezen a blogon játékokat fogunk bemutatni kedves társaimmal együtt. Hol jobbakat, hol rosszabbakat, többféle platformról.

Friss topikok

GTA IV (Xbox360)

maffiozo 2012.07.23. 14:55

Én mindig is szerettem a GTA sorozatot, annak ellenére, hogy csak egyet vittem végig, mégpedig a mai alanyt, a sorozat negyedik részét. Igazából, ha jól számolom ez a hatodik, csupán a nevében a negyedik. A GTA sorozat mindig a "realizmusáról" volt híres. Oda mész ahová akarsz, azt csinálsz amit akarsz, és egy idő után a rendőrség is el kezd üldözni. Persze csak ha megérdemled. Igazából nem is kell többet mondanom, a GTA-t mindenki ismeri, aki pedig nem, az hazudik. Na, kezdjük el boncolgatni.

Irányítás: A játékban az eddigiekhez hasonló irányítást kapunk, azt leszámítva, hogy bekerült egy jobb harcendszer, ami kicsit változtat rajta. Nem is lenne bajom az irányítással, ha Niko barátunk magától futna. De nem. Nyomni kell az A gombot, és csak akkor fut. Lehet, hogy én vagyok béna, és nem találtam meg, hogy hol kell ezt átállítani, de igazán megcsinálhatták volna rendesen. Ez nekem fél ponttal mindenképp lehúzza az irányítást.

Grafika: Baromi szép. Mást nem igazán tudok mondani. Az átvezetők szépek, a fizika remek, és lehet, hogy 150 métert repülök egy ütközés után, de nem zavar. A víz is szép, a textúrák szépek, még a földön mászkáló bogarak is látszanak. Apróság, de tetszik. Röviden: a játék gyönyörű.

Hang: A játék hangjaival nincs különösebb bajom, Niko hangja picit idegesítő, de amúgy rendben van. A fegyverek, emberek, kocsik hangja egytől egyig jók.

Játékélmény: Remekül szórakoztam a GTA IV-el, mivel nagyon jó a történet, a grafika, a hangok is jók, és úgy általában minden.

Osztályzás:

Irányítás:4.5

Grafika:5

Hang:4.5

Játékélmény:5

Összesen 4.75. A GTA IV egy remek játék, bátran ajánlom mindenkinek.

Címkék: kritika gtaiv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr864673085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása