HTML

Játékmaffia

Ezen a blogon játékokat fogunk bemutatni kedves társaimmal együtt. Hol jobbakat, hol rosszabbakat, többféle platformról.

Friss topikok

Medal of Honor: Allied Assault (PC)

maffiozo 2012.08.21. 14:06

Mai alanyom ezúttal nem egy friss játék, ugyanis az Allied Assault már tíz éve jelent meg. Hogy ez hatással van-e a játékélményre, az nemsokára kiderül. Bevallom, nem vagyok otthon a MoH sorozatban, azonban még régebben meg volt nekem ez a játék, és nem jutottam benne túl sokáig (első küldetés), azonban nemrég eszembe jutott, hogy talán neki kéne futni még egyszer. Ez meg is történt, lássuk az élményeket!

Irányítás: Nem szoktam az irányításról túl sokat írni, most sem fogok. Alap FPS irányítás, nem lehet belekötni.

Grafika: Az Allied Assault a korához képest gyönyörű grafikát szolgáltatott a játékosoknak, és annak ellenére, hogy ma már csúnyának nézi az ember, akkoriban ez igenis szép volt. Példának ott van a tankos pálya. Ha telibe lőttél egy épületet, akkor az bizony darabokra hullott, ahogy kell. Ez 2002-ben példátlan volt. Elismerés a fejlesztőknek.

Hangok: A játék hangjaival nincs különösebb gondom. A fegyverek hangjai megállják a helyüket, a szinkronhangokon még lehetett volna mit csiszolni, de ennyi hiba még bőven belefér.

Játékélmény: Remekül szórakoztam az Allied Assault-al, azonban sok helyen már a plafonon voltam tőle. Hogy miért? Mert a játék nehéz. Piszkosul. Közepes nehézségi fokozaton játszottam, és még így is megizzasztott elég sok helyen. Voltak részek ahol szabályosan 2 napot ültem, és szenvedtem vele, mert folyton meghaltam. Ilyen részek például a D-napot bemutató pálya, ahol mindjárt a kezdésnél ki lehet purcanni, ha az ember nem rohan egyből fedezékbe. Valamint az utolsó pályának is jó sokszor kellett nekimennem, mire sikerült megcsinálni. Néha pedig a játék unfair. Olyan helyeken vannak mesterlövészek, ahol az ember vagy nem gondolná, vagy pedig szabályosan nem lehet őket látni. Ilyenkor az ember próbál elbújni, elfutni, stb, de nem, őket meg kell keresni, és amikor a 286. alkalommal lőnek le, akkor találod meg őket, és még néhány próbálkozás kell, mire sikerül őket leszedni. Azonban ez nem változtat azon, hogy a játékélmény remek.

Osztályzás: 

Irányítás: 4

Grafika: 4.5

Hangok: 3.5

Játékélmény: 4

Ez egy négyes átlagot ad. A Medal of Honor: Allied Assault egy kifejezett jó játék. Akinek bejött a CoD 1 illettve 2, esetleg a Battlefield 1942, annak bátran ajánlom ezt is, akinek pedig nem jöttek ezek be... Annak is ajánlom. Magyarán mindenkinek ajánlom, bátran szerezzétek meg. Szerintem nem fogtok csalódni. Sziasztok!

Címkék: kritika medal of honor allied assault

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr194723160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása