HTML

Játékmaffia

Ezen a blogon játékokat fogunk bemutatni kedves társaimmal együtt. Hol jobbakat, hol rosszabbakat, többféle platformról.

Friss topikok

Farcry2 (PC)

maffiozo 2012.07.23. 14:52

Ma a FarCry2 nevű remekműről fogok beszélni. Ezzel jól lelőttem a poént, mi? Na mindegy. A FarCry sorozat mindkét eddigi tagjával játszottam, és míg az első nem igazán jött be, a második annál inkább. Arról ne is beszéljünk, hogy a trailerek alapján mennyire (nagyon) várom a harmadik részt. De beszéljünk a másodikról. Már a menü elnyerte a tetszésemet, mikor a könyvben lapozgatunk és közben hihetetlenül hangulatos afrikai jellegű zene megy alatta, hát az nekem nagyon bejött. A játék elején nem sokat lehet tudni a főhősünkről, nagyjából csak annyit, hogy bérgyilkos vagy mi, és egy Sakál nevű fegyverneppert jött likvidálni, de a sors jófej volt vele és 15 perce sincs Afrikában, már elkapja a maláriát. Ami nekem még az elején nagyon tetszett, az az volt, hogy mi választjuk ki, hogy kivel akarunk játszani. És itt nem ilyenre gondolok, hogy férfi vagy nő. Nem, kérem szépen itt 5 vagy 6 karakter áll a rendelkezésünkre, akikről információkat is kapunk. Én miután végignéztem, egyből a budapesti származású Paul Ferencet választottam. Mellesleg a játékban rengeteg a magyar fejlesztő. Na de vizsgáljuk meg jobban.

Irányítás: Egyszerű FPS irányítást kapunk ebben a remekműben. W A S D, szóköz, H-val gyógyítjuk magunkat, stb... Egyszerű, jól bevált, tökéletes. Nem találtam hibát.

Grafika: A játék grafikájával kettős érzelmeim voltak. Az egyik az volt, hogy a játék képi megjelenítése, a textúrák, stb. nem túl szépek. Nem mondom, hogy csúnya, de nekem annyira nem tetszett. A másik az volt, hogy az afrikai erdőt, pusztát, szavannát, hegyeket remekül megcsinálták és kombinálták. Állatokból lehetett volna több is, de amúgy jó. A fegyverek szépek, az elhasználódás jól látszik rajtuk.

Hang: A játék hangjaival nem volt bajom. A fegyverek hangjai szerintem nagyszerűek, a szinkronhangokra nincs panaszom, a kocsik hangjai talán picikét furák, de más bajom nincs.

Játékélmény: Remek. Csodás. A játék magával ragad, és nem igazán akarod otthagyni. Ha beesteledik, akkor nem akarsz a rohadt-nagy dzsungel közepén mászkálni, mert félsz, hogy valami vadállat előugrik és megtámad, annak ellenére, hogy tudod, ez nem fog megtörténni. Ha este kóborolsz, mindenképp kocsival menj. Ez úgy általában minden másra is igaz. Gyalog nem fogsz sokáig jutni a 100 méterenként előforduló őrposztok miatt és a hatalmas, tényleg hatalmas bejárható tér miatt. Ezek miatt a remek a FarCry2 Játékélménye

Osztályzás: 

Irányítás:5

Grafika:4

Hang:4

Játékélmény:5

Összesítve 4.5. Én úgy gondolom, ez a játék megérdemel ennyit. Bátran ajánlom.

Címkék: kritika farcry2

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr694673071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása