HTML

Játékmaffia

Ezen a blogon játékokat fogunk bemutatni kedves társaimmal együtt. Hol jobbakat, hol rosszabbakat, többféle platformról.

Friss topikok

Colin McRae Dirt[PC]

Stevvie 2012.07.23. 14:49

Na, akkor kezdjünk is bele.Bevallom kissé zavarba vagyok ugyanis ez az első kritikám...na, de mindegy is.Szóval, Dirt, nagy izgatottsággal vártam és bevallom 1-2 dologba csalódtam, de voltak olyan dolgok amik ezeket felejtetni tudták.A játék nagyon sokban eltér a régi Cmr játékoktól, míg a régiekben (cmr 2,cmr 3,cmr 2005) csak a rallyról volt szó, itt megjelent az off-road többi ágazata is (teszem azt Rallycross,Hill Climb[kedvencem lett a játék alatt],RallyRaid).A játék elején rend szerint csak 1-2 autónk van, de ha rögtön a karrierben kezdünk akkor nagyon hamar meglehet az összes.Van ugye a Karrier mód,egy Rally Bajnokság ahol először egy európait kell megnyerni hogy eljuthassunk a nemzetközire és ha ezt is megnyertük akkor juthatunk el a globálisra...elég hosszadalmas.Aztán van még egy Rally Világ mód is ahol kedvünkre mehetünk időmérőket, szimpla versenyeket,futamokat.Ami külön tetszett a játékba az, az 5 féle nehézségi fok(kezdő,klubtag,amatőr,félprofi,profi), én amatőrön csináltam végig a játékot egy logitech kormánnyal és hát nem volt a legegyszerűbb, sokszor megizzasztott.És akkor most nézzük meg részletesebben:

Irányítás: Hát nem billentyűzetre tervezett játék,kormánnyal egyszerűen kifogástalan az irányítása.

Grafika: Én csak 800x600 felbontásba tudtam futtatni mert, akkor nem akadozott.De ennek ellenére is gyönyörűek voltak az emberek, a gumi nyomok megmaradtak,bár a visszapillantó tükrökbe sokszor mást lehetett látni , mint ami valóban mögöttünk volt(ezeket az apró hibákat utálom a legjobban ez 0,5 pont minusz :S).De nagyon tetszett az, az autók belsejének kivitelezése egszerűen gyönyörű.

Hang: Általában egy autós játék akkor jó, ha jók a hangok...itt alapjába véve jó motorhang csak kb. mindegyik autónál ugyanaz..

Játékélmény: Nekem nagyon bejött, pörgős, gyors, lendületes.Az szomorított el egyedül, hogy nem volt téli rally pálya amik az én személyes kedvenceim, de hát sebaj.De a pályák mindegyike változatos, ha neki csapódsz egy fának teljes sebességel akkor totálkáros lesz az autód és ez szerintem nagy pozitivum.Minden kanyarban máshogy viselkedik az autód,egyszerűen tökéletes.Külön tetszett a visszajátszásnál a lassító gomb remek felvételeket lehet vele csinálni.

Osztályzás:

Irányítás: 5*

Grafika: 4,5

Hang: 4

Játékélmény: 5

Összesen: 4,6 Nagyon Jó játék megérdemli ezt a pontszámot.ajánlom mindenkinek 12-99 ig :DItt egy kis plusz kedvcsináló: 

Címkék: kritika Codemasters CMR Colin Mcrae Dirt

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr174673068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása