HTML

Játékmaffia

Ezen a blogon játékokat fogunk bemutatni kedves társaimmal együtt. Hol jobbakat, hol rosszabbakat, többféle platformról.

Friss topikok

Mortal Kombat (Xbox360)

maffiozo 2012.07.23. 14:50

Első bejegyzésem a legújabb Mortal Kombat-ról szól. Ha jól tudom, egy 2011-es játékról van szó. A játék story módjában nem lehet nehézséget választani, a játék magától nehezedik. A challenge módhoz még nem nyúltam hozzá, de úgy tudom, több száz mérkőzést kell végigszenvedni ahhoz, hogy az összes challenge-et végigvidd. Nézzük a játékot szempontok szerint:

Irányítás: A karakter irányítása rém egyszerű. Fel, le, előre, hátra. Ütések: Y, X. Rúgások: A, B. Jobb ravasszal védekezel, bal ravasszal... Nem tudom mi akar lenni. Talán ütés-irány változtatás. Az RB gombbal megragadjuk ellenfelünket és egy-két fájdalmas ütés vagy rúgás után elhajítjuk. Az LB gombnak csak a kombókban van szerepe. Ha a Super Meter maximumon van, akkor mindkét ravasz egyszerre történő lenyomásával az ú.n. X-ray támadást használjuk, ehhez azonban közel kell lennünk ellenfelükhöz. Egyszóval az irányítás egyszerű, mint egy százas szög. Nekem, és egy barátomnak is voltak gondjaink a kombók végrehajtásával. Vagy mi voltunk nagyon bénák, vagy a játék várt túl sokat, de hiába csináltam tökéletesen, nem akarta végrehajtani amit szerettem volna. Sokszor egyszerűen megy, de néha csak ötödik alkalommal sikerül végrehajtani. Ez akkor nagyon idegesítő, amikor egyedül vagyok két ellenség ellen. Nem tudom, hogy ez az irányításba tartozik-e, de nekem nagyon tetszett, hogy a karaktereknek sajátos stílusuk van. Mindegyik harcos más módon bunyózik, és az ember csak akkor lehet jó egy karakterrel, ha ezt kitapasztalja. Én például Scorpion-nal vagyok jó, Johny Cage kivételével az összes többi harcossal holt-béna vagyok.

Grafika: A játék hozza a korához illő grafikát. Semmi extra. Nem csúnya, de nem is eget-rengető. A karaktereknek külön sérülés-modellje is van, meg lehet nézni harcon kívül is. A mozdulatok szépek és folyamatosak

Hang: A játékban a hangok sem rosszak. Ha valakit széttépnek akkor kellően ocsmány hangokat hallat, a kombók, mozdulatok, ütések, illetve csonttörések hangja is jól meg van csinálva.

Játékélmény: A Mortal Kombat mindig is két játékosra volt kitalálva. Úgy a legjobb, ha leülsz egy haveroddal, kezetekbe veszitek a kontrollert, és adjunk a másiknak! Szerintem ez adja a legnagyobb élményt, de ott van a Story mód, ahol szintén jól lehet szórakozni, habár kiborító amikor egyszerre két ellenfelet kell szétverned egyedül.

Osztályozás:

Irányítás:4

Grafika:4

Hang:4

Játékélmény:5

Összesen: Ez egy 4.25-ös átlag. Kerekítve egy egy erős négyes. Én azt mondom, a legújabb Mortal Kombat nagyon jól sikerült. Azt mondák, a sorozatból ez lett eddig a legjobb. Én bátran ajánlom mindenkinek, aki szereti a verekedős játékokat, vagy csak szeretne a haverjaival játszani egy jót. Én tavalyi PlayIt-en láttam 16.000 Ft-ért. Aki nem szeretne ennyi pénzt adni érte, az várjon amíg lemegy az ára. Vagy ott van az nCore ;-)

Címkék: kritika mortal kombat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekmaffia.blog.hu/api/trackback/id/tr1004673059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása